دبستان پسرانه شهید سید کاظم موسوی منطقه5 تهران(دوره اول و دوم)

دبستان پسرانه شهید سید کاظم موسوی منطقه5 تهران(دوره اول و دوم)

دبستان پسرانه شهید سید کاظم موسوی منطقه5 تهران(دوره اول و دوم)

دبستان پسرانه شهید سید کاظم موسوی منطقه5 تهران(دوره اول و دوم)

دبستان  پسرانه شهید سید کاظم موسوی منطقه5 تهران(دوره اول و دوم)
عرض سلام و ادب خدمت همکاران ارجمند و اولیاء محترم دانش آموزان دبستان شهید سید کاظم موسوی
هدف از تشکیل این سایت اطلاع رسانی و ارائه خدمات آموزشی به شما بزرگوران و دانش آموزان عزیز می باشد.
امیدوارم در بهبود این سایت ما را از توانمندی های خود بی نصیب نگذارید.
با احترام-صادقیان
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۲۱

مدرسه درافق چشم انداز 1404

برپایه ی این چشم انداز، مدرسه جلوه ای است از تحقق مراتب حیات طیبه، کانون عرضه ی خدمات و فرصت های تعلیم و تربیتی، زمینه ساز درک و اصلاح موقعیت توسط دانش آموزان و تکوین وتعالی پیوسته ی هویت آنان بر اساس نظام معیار اسلامی، در چارچوب فلسفه و رهنامه ی نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی جمهوری اسلامی ایران که دارای ویژگی های زیر است:

تجلی بخش فرهنگ غنی اسلامی، انقلابی در روابط و مناسبات با خالق، جهان خلقت، خود و دیگران ( به ویژه تکلیف

گرایی، مسئولیت پذیری، کرامت نفس، امانتداری، خودباوری، کارآمدی، کارآفرینی، پرهیز از اسراف و وابستگی به دنیا،همدلی، احترام، اعتماد، وقت شناسی، نظم، جدیت، ایثارگری، قانون گرایی، نقادی و نوآوری، استکبارستیزی، دفاع ازمحرومان و مستضعفان و ارزشهای انقلاب اسلامی

نقطة اتکای دولت و ملت در رشد، تعالی و پیشرفت کشور و کانون تربیت محله

برخوردار ازقدرت تصمیم گیری و برنامه ریزی در حوزه های عملیاتی در چارچوب سیاست های محلی، منطق های وملی

نقش آفرین در انتخاب آگاهانه، عقلانی ، مسئولانه و اختیاری فرآیند زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی دانش آموزان

بر اساس نظام معیار اسلامی

دارای ظرفیت پذیرش تفاو تهای فردی ، کشف و هدایت استعدادهای متنوع فطری و پاسخگوئی به نیازها، علائق ورغبت دانشآموزان در راستای مصالح وچارچوب نظام معیار اسلامی

یادگیرنده، کمال جو، خواستار تعالی مستمر فرصتهای تربیتی، تسهیل کننده ی هدایت، یادگیری و تدارک بینندهی خودجوش ظرفیت های جدید در خدمت تعلیم و تربیت

خود ارزیاب، مسئول و پاسخگو نسبت به نظارت و ارزیابی بیرونی

تأمین کننده ی نیازهای فردی و اجتماعی و محیط اخلاقی، علمی، امن، سالم، با نشاط، مهرورز و برخوردار از هویت جمعی

برخوردار از مربیان دارای فضائل اخلاقی و شایستگی های حرفه ای با هویت یکپارچه توحیدی بر اساس نظام معیاراسلامی

مبتنی بر رویکرد مدیریتی نقد پذیر، مشارکت جو

متکی بر ارکان تعلیم و تربیت و بهره مند از ظرفیت عوامل سهیم و مؤثر و مبتنی بر مشارکت ذی نفعان با تاکیدبرمربیان، دانشآموزان و خانواده

برخوردار از بهرة فناوری آموزشی در سطح معیار؛ با توجه به طیف منابع و رسانه های یادگیری ( شبکه ملی اطلاعات وارتباطات)

دارای ظرفیت تصمیم سازی برای نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی

دارای تعامل اثر بخش با مساجد و دیگر نها دها، مراکز مذهبی و کانو نهای محلی نظیر فرهنگ سرا، کتابخانه های عمومی و برخوردار از ارتباط مستمر و مؤثر با عالمان دینی، صاحبنظران و متخصصان

دارای پیوند مؤثر با موضوعات و مسائل جامعه در مقیاس محلی، منطقه ای و ملی با حضور فعال درحیات اجتماعی

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۵
ADMIN ADMIN

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی